هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

فاطمه عزیزم

1391/4/3 11:12
نویسنده : مامان الهه
1,859 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوستای گلم سلام

از لطف همگیتون صمیمانه سپاسگزارم.

فاطمه عزیزم با اصرار خواهرم مرخص شد.دکتر هم تاکید کرد حتما باید 24 ساعته از ماسک اکسیژن استفاده کنه.

واسه همین یه دستگاه اکسیژن ساز خریدن و هر 8 ساعت آمپول مخصوصی رو بهش تزریق میکنند.

از طریق بینی هم تغذیه میشه.

از خدای مهربون میخوام به حق خون به ناحق ریخته امام حسین (ع) همه بیمارا  رو شفا بده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان ستایش
4 تیر 91 11:02
ایشالا که زودتر زود زود خوب خوب بشه الهی آمین
مامان آريا
7 تیر 91 11:42
اميدوارم زودي خوب بشه مقاوم باشيد
سيدومامان
11 تیر 91 12:48
سلام دعامي كنم انشااله بزودي زودخوب بشه ولبخندبه لب همه شماهابرگرده.
روح انگیز مامان سیاوش
12 تیر 91 0:38
سلام عزیزم خوبی؟ ایشالله که زود زود لباس عافیت به تن کنه توکلتون به خدای مهربونمون....ببوس صورت ماهش رو ...
علیرضا
12 تیر 91 2:12
حضرت لقمان حکیم می فرماید: از کلام انبیاء 8کلمات اختیار کردم: 1) اگر درنماز باشی ، از قلبت محاقظت کن. 2) اگر در طعام باشی از گلویت محافظت کن. 3) اگر در خانه غریبه باشی از چشمت محافظت کن. 4) اگر در بین مردم باشی از زبانت محافظت کن. 5) و6) دوچیز را هرگز فراموش نکن : 1خداوند 2. مرگ 7و8) دو چیز را فراموش کن: 1.احسان خوبی که در حق دیگران انجام دادی 2.اساء ت وبدی دیگران در حق تو را. حضرت آدم (ع) به فرزند خویش 5 چیز را توصیه و امر می کند که او هم به اولاد خویش می گوید : 1) حضرت آدم(ع) به فرزند خویش می گوید : به فرزندت بگو هیچ وقت به دنیا اطمینان حاصل نکند ، چون من ماندن در جنت را مطمئن بودم ، سپس خداوند مرا خارج کرد . 2) به آنها بگو به هوای همسرشان عمل نکنند چون من به هوای همسرم عمل کردم واز درخت خوردم پشیمانی را برای من به دنبال داشت 3) برای آنها بگو : هر عملی که اراده می کنید به عاقبت آن بیندیشد چون اگرمن به عاقبت امر فکر می کردم ، آن چیزی که به من رسید، نمی رسید. 4) هر وقت قلوب شما از چیزی مضطرب گشت ، از آن چیز دوری کنید، چون من زمانی که از درخت خوردم، قلب من مضطرب گشت ومن رجوع نکردم 5) در کارهایتان مشورت کنید، اگر من در مورد کارها با فرشتگان مشورت می کردم چیزهایی که من رید ،نمی رسید.
بهار مامان مليكا
25 تیر 91 9:05
سلام عزیزم خوبی من تو مکه و مدینه خیلی دعاتون کردم امیدوارم با خبرهای خوب ما رو هم خوشحال کنی ان شا الله این سفر معنوی قسمت همه آرزومندان بشه
مامان نوژا
28 تیر 91 9:40
سلام عزیزم چند وقته چیزی ننوشتی .فاطمه کوچولو بهتره؟دختر گلم هانیه خوبه؟
مامان محمدحسین
31 تیر 91 5:17
سلام عزیزم از وقتی چهره معصوم این دختر رو دیدم دلم داره کباب میشه. الان که دارم این پستو میذارم اولین سحر ماه رمضونه. خدا کنه تو این ماه زود زود شفا بگیره. تروخدا از حالش بی خبرمون نذار. ممنون
بهار مامان مليكا
2 مرداد 91 16:24
من تو مکه و مدینه خیلی به یادش بودم و برای فاطمه جون و پدر و مادرش خیلی دعا کردم...........
مادر سپهر خان
8 مرداد 91 18:36
سلام مامان الهه تو رو خدا بيا و يه خبر از فاطمه جون به ما هم بده اميدوارم كه معجزه اي بشه و سلامتيشو بدست بياره
عباس ش
10 مرداد 91 12:06
سلام مرسی اومدین نمیدونم چش شده هیچیش باز نمیشه اون یکی وبلاگمم همینجوریه.پوزش بازم مرسی
عباس ش
11 مرداد 91 10:31
سلام خوبی ؟ مشکلش حل شده عکسا بازمیشه دوست داشتی دوباره بیا
عباس ش
15 مرداد 91 23:29
سلام مرسی اومدی
وحید
16 مرداد 91 2:03
سلام یه سلام اول به هانیه کوچولو و یه سلام گرم به مامان الهه واقعا وبلاگ ناز وخوبی داری ایشالا خدا بچتو برات نگه داره موفق باشی لینکت کردم عزیزم اگه میشه منم با این اسم لینک کنی:ღღمن تو انگلیسیღღ ممنون
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 17:19
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مامان نوژا
17 مرداد 91 10:01
سلام عزیزم خیلی وقته ننوشتی هانیه گلم خوبه ؟ببوسش.راستی فاطمه کوچولو بهتر شده؟
مرضیه
17 مرداد 91 17:52
خدا رو شكر حالش بهتر شده
خاله جون
19 مرداد 91 10:14
یا من اسمه دوا و ذکره شفا
م
19 مرداد 91 10:17
م
19 مرداد 91 10:17