هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

بدون عنوان

1391/6/31 8:00
نویسنده : مامان الهه
783 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

امروز آخرین روز تعطیلات تابستونه.من هم از فردا باید مجددا برم مدرسه.شما رو هم تو یه مهد کودک که خوشبختانه دخترخاله عزیزم اونجا مربیه ثبت نام کردیم. خدا رو شکر عکس العمل بدی نسبت به محیط مهد نشون ندادی. خیلی نگرانم آخه خیلی به من وابسته ای.

عسلکم 16 شهریور قصد داشتم جشن تولد مفصلی واست بگیرم آخه الان بهتر این مسایلو درک میکنی. اما منو باباجون بعد از همفکری با هم  تصمیم گرفتیم امسال جشنو برگزار نکنیم فقط به خاطر این که خواهر عزیزم با دیدن جشن تولد شما غصه نخوره.آخه اونم حتما دوست داشت واسه دختر 2 سالش جشن تولد بگیره اما وضعیت فاطمه جون جایی واسه جشن و شادی باقی نذاشته.به هر حال تصمیم گرفتیم یه جشن کوچولو با حضور خونواده باباجون برگزار کنیم.آخه من قول داده بودم در صورتی که خونه بزرگتری خریدیم یه سور حسابی بهشون بدم. حالا قراره انشاالله بعد از برگشتن مامانی و بابایونس از مسافرت بریم پدیده شاندیز و یه جشن تولد کوچولو هم واسه عزیز دلم بگیریم.امیدوارم مامانو درک کنی.

دیروز همم رفتیم بازار و کیف مهد و کلی وسایل دیگه واست خریدیم.شما هم حسابی ذوق کردی.

فدات شم. دوستت دارم و میبوسمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

باران قلنبه
31 شهریور 91 14:55
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید عجله کنین امروز روز آخره یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان ستایش
1 مهر 91 10:04
تولد دخمل خوشگلت مبارک ایشالا حال فاظمه جون هم خوب بشه یه جشن مفصل براش بگیرید .
مامان علی مرتضی
1 مهر 91 12:43
سلام الهه جان خوبی عزیزم؟خیلی وقته ازتون خبری ندارم شرمنده به خدا،هانیه جان خوبه؟ماشالله بزرگ شده تولدش مبارک هزار ساله شه قلب خاله. راستی اون نی نی که مریض بود چی شده خوب شد؟؟:
مامان حانیه
2 مهر 91 13:39
با سلام.به دليل متوقف نشدن انتشار فيلم توهين اميز به ساحت مقدس رسول الله در سايتهاي گوگل و يوتيوب استفاده از اين سايت ها در روزهاي یکشنبه ودوشنبه وسه شنبه24و23و25سپتامبراز سوي مسلمانان سرتاسر جهان تحريم شده.لطفا شما هم در اين حرکت اعتراض آميز سهيم باشيد.اطلاع رساني کنيد.
بهار مامان ملیکا
3 مهر 91 9:40
ان شا الله سال های بعد تولد بگیری و حال فاطمه خوب خوب خوب شده باشه مهد کودک رفتنت هم مبارک باشه خاله جون
سیدمهدی
6 مهر 91 1:24
بی وفا نمیگم چون نیستی ولی میشه بفرمایی چرا سر نمیزنی؟؟
مامان نوژا
8 مهر 91 9:00
عیب نداره ایشالا سالهای بعدتولدت مبارک.امیدوارم فاطمه جون خوب بشه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
9 مهر 91 13:13
سلام عزیزم. شروع سال تحصیلی جدید مبارکه؟
احمدشمس
10 مهر 91 1:41
سلام آبجی الهه جونم خوبی؟دختر نازت که الهی فداش بشم خوبه؟ انشاالله سال تحصیلی خوبی داشته باشی
سارا(مامان سوگل)
13 مهر 91 14:47
روح انگیز مامان سیاوش
16 مهر 91 9:12
سلام الهه جون خوبی عزیزم از فاطمه چه خبر چرا دیگه از حالش برامون نمینویسی ایشالله یه روز یه جشن تولد مفصل براش بگیری من و سیاوش رو هم دعوت کنی تا کلی برقصیم بابا خونه ما هم بیا ..
سیدمهدی
20 مهر 91 6:21
سلاااااااااااام مامان هانیه خوبی
عاشق باران
30 مهر 91 14:35
تولد هانیه خانم مبارک انشالله فاطمه جون هم زودتر خوب بشه
مامان حانیه
3 آبان 91 15:55
سلام پس کجایید نگران شدیدیه بوس برای هانیه جون
زينب عشق مامان و بابا
8 آبان 91 10:14
سلام خوبيد خوش ميگذره گل زيباتون چطوره ؟
عــمــاد
25 آذر 91 23:07
سلام مامان هانیه تولد کوچولوت مبارک ببخشید من فکر میکنم حس و هوای وبلاگم به شور و حرارت زندگی شما نمیخوره فقط خواستم نظری گذاشته باشم و تشکر کنم از شما که فکر کنم وبلاگی در مورد تصاویر جدا کننده متنی هم دارید که بدردم خورد واقعا ممنونم ازتون منم مشهدی هستم و بچه محله امام رضا خلاصه که زندگیتون پرشور و حرارت انشاالله یلداتونم در کنار خانواده محترم مبارک