هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

فاطمه ، عزیز دل خاله

1390/3/2 0:27
نویسنده : مامان الهه
801 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم سلام.

اومدم تا خوابی رو که 2 شبه میبینم واست بگم.


دختر گلم، فاطمه جون، دختر خاله زهرا که 33 روز از تو بزرگتره، یه بیماری ژنتیکی داره به اسم وردنیگ هافمن. از موقعی که فهمیدیم همه داغونیم.هر وقت میبینم داری حرکت میکنی یا چهار دست و پا میشی دلم میترکه. آخه به یاد فاطمه می افتم که نمیتونه حرکت کنه و با وجود اینکه 9 ماهشه همیشه دراز کشیده است. آخه اون نمیتونه مثل بچه های دیگه دست و پاها یا گردنشو تکون بده.

 


مامانی به خدا نوشتنشم واسم سخته. دلم داره میترکه. الان که دارم مینویسم اونقد گریه کردم که دیگه نمیتونم خوب ببینم. خاله زهرا هم خیلی غصه داره. طفلکی از غصه آب شده.


 

بارها به درگاه خدای مهربون گریه و التماس کردم که شفاش بده. 2 شبه خواب میبینم یه نفر به من میگه خدا فاطمه رو شفا داده. میبینم فاطمه مثل بچه های عادی داره حرکت میکنه. توی خواب خیلی گریه کردم.

 


حدودا یک ماهی میشه که خاله جون فاطمه رو هر روز میبرن حرم امام رضا(ع) تا شفاشو از آقا بگیرن.

از خدای مهربون میخوام فاطمه عزیزم  رو شفا بده و شادی رو به دل خاله زهرا برگردونه.

الهی آمین


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
14 اردیبهشت 90 8:48
سلام. از خدا میخوام فاطمه عزیز رو شفا بده.


ممنونم عزیز دلم.