هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

هانیه دختر ناز مامان

13 ماهگی هانیه جون

1390/7/22 9:07
نویسنده : مامان الهه
615 بازدید
اشتراک گذاری

هانیه عزیزم سلام.

امروز پنج شنبه 21 مهر 90.سه هفته ست که مامان میره مدرسه.سه هفته ای که خیلی سخت گذشت.به هردومون.توی کلاس همش به فکر تو ام.اگه عکس قشنگتو رو صفحه گوشیم نبینم دق میکنم.تو این مدت حتی یه بار هم زنگ نزدم تا حالتو بپرسم.آخه میترسیدم بگن گریه میکنی و اونوقت من تا زنگ آخر و موقع برگشتن بی قرار میشدم.یه روز که بابایی زنگ زد تا ببینه چرا دیر کردم،یهو صدای گریه ت بلند شد.آخه صدای منو شنیدی. منم بی اختیار اشک میریختم و به نگاههای اطرافیان توجهی نداشتم.کلی هم به بابایی نق زدم که چرا زنگ زدی. تو که میدونی...من طاقت گریه هانیه رو ندارم.

16 مهر یعنی روز جهانی کودک 13 ماهه شدی.13 ماهگیت مبارک گلم.

تو این مدت 1 ماهه کلی کارای جدید یا گرفتی.

تا چشمت به کمدت می افته یکریز میگی:بده..بده و اشاره میکنی به کفشات.همون کفشایی که خاله زهره واسه تولدت هدیه داد.بعدش اصرار میکنی که پات کنم و بلافاصله پا میشی و کلی باهاشون ذوق میکنی.

عاشق راه رفتنی.بیرون که میریم دوست داری یکسره راه بری. وقتی هم که خسته میشی یه کم میشینی و استراحت میکنی.

با هاون واسه باباجون مثلا گردو میشکنی.

منو باباجون که میریم سر میز واسه شام یا ناهار. کلی گریه و زاری میکنی که پس من چی؟آخه دوست داری مثه ما روی صندلی بشینی.آخرشم باباجون بچه بغل غذاشو میخوره.

عاشق روزنامه و مجله کودکانی.

موقع اذون که میشه همراه موذن به زبون خودت اذون میگی.

موقع نماز خوندن،مهر منو بر میداری و روش سجده میکنی.

تا چادر سرم میکنم گریه میکنی و میگی:بگیر. یعنی بغلم کن. اما همین که میگم الله اکبر،میفهمی که میخوام نماز بخونم و خیالت راحت میشه.

 

وسایل داخل میز تلویزیونو میریزی بیرون و میری داخلش میشینی.

موقع خوردن اصرار داری که حتما من و باباجون هم از اون خوراکی بخوریم و به زور داخل دهانمون میکنی.حتی لقمه رو از دهان خودت بیرون می یاری و میکنی تو دهان عروسکت.

دعوات که میکنم به صورتم نگاه میکنی و لبخند میزنی .میدونی من طاقت نمی یارم و میخندم.حسابی زرنگ شدی.

عاشق تلفن کردنی.هر چی دستت باشه میگیری کنار گوشت و صحبت میکنی. فرقی نمیکنی چی باشه،حتی سنگ پای حموم ،یه تیکه کاغذ،موس،خیار،کنترل تلویزیون و گاهی اوقات هم دستتو میگیری کنار گوشت.

کلمات جدید:

بازی/ داوا:دعوا/  نه نه/دن:دهن/منه:مال منه یا بده به من/چش: چشم/ من میگم:ببی میگه؟ تو جواب میدی: ب ب/بابا رو به شکلای مختلف میگی:باباجو...بابایی....باباجی...بابا اما دریغ از یه مامان خشک و خالی. به منم میگی بابا یا دده.خیلی که اصرار میکنم یا مثلا خودمو ناراحت نشون میدم یک بار میگی مامان.البته همین یه بار هم کافیه.قند تو دلم آب میشه.فدای تو

عسلکم خیییلی دوستت دارم.هر روز که بزرگتر میشی حس میکنم مسئولیتم بیشتر میشه.از خدا میخوام کمکم کنه تا از این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون بیام.

فرشته نازنینم باز میگم،دوستت دارم و میبوسمت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مریم
22 مهر 90 11:26
مبارک عزیزم ایشالا13سالگیش به مام سر بزن
مریم
22 مهر 90 11:27
رمزم عزیزم


مریم
23 مهر 90 18:01
ممنونم عزیزم که گفتی راستی بابای منم دبیر بازنشسته ی ریاضی راهنمایی!
مامان آريا
24 مهر 90 13:56
عزيزم 13 ماهگيت مبارك قربونت برم من كه اينقدر كارات شيرين و دوست داشتنيه اميدوارم هميشه هميشه در كنار هم باشين قربون دل مهربونت كه طاقت دوريشو براي چند ساعتم نداري
مرضيه
25 مهر 90 20:42
میثم
26 مهر 90 7:52
سلام آره دیه صد در صد آره، البت فقط ورجه وورجه، نه سادگیش، یه جا بند نمیشموای به حال هر کسی که حتی دو دقه با منهالبت شیطونی به موقع نه هر جا
میثم
26 مهر 90 7:56
چه نازه قربونش برمماشالله یه بوس گنده بهش بدهاز بوس ها که به باباش میدی اوا منم شهریوری ام ایشالله 13 سالگی عروس ش 23 سالگی مامان 43 سالگی مامان بزرگ 63 سالگی نتیجه شو ببینه 83 نبیره 103ندیده 123 رکورد بشکونه 143 سالگی نوه هاش واس دندون در آوردنش جنش بگیرن: D
مامان محمد مهدی
26 مهر 90 8:50
وای خدا چه نازه
مریم
26 مهر 90 8:50
گوگولی مگولی خاله.فدات شم با اون خنده هات.
یه مامان
26 مهر 90 8:51
خدا حفظش کنه.ماشاالله
فهیمه مامان پرهام
26 مهر 90 11:26
امان از دلواپسی های مادری ببخش که قلب مادرانه تونو لرزوندم ممنون عزیزم که به من سر زدین، شما مشهدین؟ یا تولد هانیه جون مشهد بوده؟ ببوسینش
فهیمه مامان پرهام
26 مهر 90 11:53
با افتخار لینک شدید
فهیمه مامان پرهام
26 مهر 90 11:53
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
مسعود
26 مهر 90 12:00
تو قسمت اس ام اس های دوستان اس زیبات رو نوشتم با اسم هانیه بازم از این اس ام اس های زیبات برام بفرست مرسی
رزی
26 مهر 90 15:11
سلام خیلی زیبا بود ممنون که خبرم کردی
میثم
26 مهر 90 16:22
سلام چرا؟ میسی
از کجا اینقد مطمئنی؟وسط سرم داره کچل میشه
مردم فکر میکردن دخترم
هستم آیا ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! همشری شوما آیا؟؟؟ آها همشهری شوشو آیا؟؟؟
اهل بهشهرم خانه ام بد نیس، مرغ عشقی دارم، با دو جین بچه ش


مامان زهرا نازنازی
28 مهر 90 4:35
الهی 130 ساله شی عزیزم
مامانم اینا
28 مهر 90 17:43
ماشاالله به این دخمل ناز
ترنم
28 مهر 90 17:43
سلام. خانومی شده واسه خودش این هانیه خانوما.
مریم
29 مهر 90 9:56
سلام صبح جمعه بخیر گلم به وبلاگ عروسکم هم سریبزن اسم:نانی من حسنی ادرسش:http://222222.niniweblog.com/ نظری هم به حسنی بده بووووووووووسس
مبينا و مل مل
29 مهر 90 14:58
آپم
جمع نیک اندیشان
29 مهر 90 18:52
سلام ********************************************************** جمع نیک اندیشان با نوشتهء خانم مهدیه ... منتظر نظرات خوب شماست. ********************************************************** http://nikandishi.blogfa.com با تشکر . مدیر وبلاگ
مبينا و مل مل
30 مهر 90 14:32
دختر عمم هستي چه جالب اسم ديگه خاله مانيا هم مريمه فاميلشم احمدي
مامان گیسو
1 آبان 90 21:29
سلام گلم خوبی؟ ایییییییییی جونم قربونش برم عکس هاش خیلی ماه شده چه احساس قشنگی داری خوش به حال هانیه جونم بوسسسسسسسسسس
سیدمهدی
2 آبان 90 3:23
سلام خواهر گلم شرمنده یه مدتی نبودم راستش گرفتار بودم . ولی از این به بعد مرتب بهت سر میزنم
مسعود
2 آبان 90 9:58
من لینکت کرده بودم ولی تو منو لینک نکردی یعنی من جزء دوستات نیستم
مامان آريا
2 آبان 90 12:45
سلام عزيزم مرسي از اين همه لطفي كه به آريا داري و اينقدر دوسش داري باور كن منم همين احساس و به هانيه جون دارم و خيلي خيلي دوسش دارم چون واقعا" بچه ايه كه به دل مي شينه خدا برات نگهش داره
مسعود
2 آبان 90 20:51
آهان مرسی
میترا
3 آبان 90 5:24
ماشاالله به هانیه خانم.وب جالبی داری.به منم سر بزن.
ی
3 آبان 90 5:25
گوگولی مگولی
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان
3 آبان 90 9:09
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان آشنایی با حروف - کارتون - رنگ آمیزی - شعر - لطیفه و لبخند - داستان - سرگرمی - ضرب المثل شامل : داستان های زیبا و انیمیشن شعرهای کودکانه آشنایی با حروف الفبای فارسی و انگلیسی آشنایی با حیوانات بازی های متنوع و جذاب کارتون رنگ آمیزی ضرب المثل های ایرانی لطیفه و لبخند