هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

هانیه دختر ناز مامان

بدون عنوان

1390/8/3 7:45
نویسنده : مامان الهه
435 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

حدودا یه هفته ای میشه که تب داری.منم کلافه.نمیدونم چکار کنم. دکتر هم کلی آزمایش واست

نوشته.منتظر جوابشم.

روزایی که مدرسه بودم  پیش مامانی بودی.دیروز و امروز که پیش خودمی یکسره گریه میکنی و نق میزنی.

دیگه حسابی کم آوردم.منم میرم تو اتاق و گریه میکنم.بعدش میبینم اومدی پشت در اتاق و معصومانه و

ساکت نشستی پشت در و از لای در به من نگاه میکنی.آخه دختر نازنینم تحمل گریه یا حتی یه آخ

کوچیک منو نداره.این صحنه رو که میبینم دیگه طاقت نمی یارم.

می یام بیرون و غرق بوسه ت میکنم.

فدات شم.به هردومون خیلی سخت میگذره. اما این نیز بگذرد.

من و تو بدتر از اینو هم دیدیم.پس باز هم با توکل به خدا پیش میریم تا ببینیم چی میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نوژا
5 آبان 90 8:11
سلام گلم خوبی .یه نصیحت خواهرانه بهت میکنم خیلی حساس نشو روی هانیه خودتو پیر میکنی هر بچه ای یه زمان مریضی داره ماله همه مامانهاست.مگه ما کوچیک نبودیم شما باید سر پا باشی و محکم تا همیشه بتونی از گل دخترت مواظبت کنی. البته منم خیلی حساس بودم عین شما اما از بس همه باهام حرف زدن الان بهتر شدم