هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

هانیه دختر ناز مامان

بیماری هانیه جون

1390/9/9 12:27
نویسنده : مامان الهه
729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

2 شنبه شب رفتیم پیش دکترت.فکر میکردم سرماخوردگی ساده ست.

اما دکتر میگه خروسکه.واست آمپول و شربت تجویز کرد.با توجه به جواب آزمایش خونت هم گفت یه مقدار جزئی کم خونی داری.

خدا رو شکر 3 شنبه و 4 شنبه ها تعطیلم و میتونم ازت مراقبت کنم.خودمم امروز واسه عکس رنگی کلیه نوبت دارم.دیگه درد کلیه امونمو بریده.اما درد خودمو فراموش میکنم وقتی میبینم گلم مدام سرفه میکنه و به سختی نفس میکشه.

فدات شم گلم.چند روزه به جز سوپ نمیتونی غذای دیگه ای بخوری.حسابی لاغر شدی.

مامان جونم 10 روزی هست که به خاطر فتق دیسک استراحت مطلقه.بمیرم واسش.اونقد به خاطر درد گریه کرده که صداش گرفته.

به خدا درد خودمو فراموش کردم.وقتی میبینم عزیزانم بیمارن.به گفته مامان جون من به فکر همه هستم الا خودم.چه کنم مادرمه.دوستش دارم.

انشاالله به حرمت این ایام خدای مهربون همه مریضا رو شفا بده.

آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

میترا
9 آذر 90 12:29
انشاالله خدا همه مریضا رو شفامیده.غصه نخور.خدا بزرگه.


ممنون عزیزم.
مامان حنانه
10 آذر 90 9:46
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشاءالله به حق این شبهای محرم تمام مریضها شفا پیدا کنن براتون دعا می کنم
مریم
10 آذر 90 21:09
سلام ایشالا زود خوب می شه
مرضیه
10 آذر 90 22:35
سلام عزيزم نه من مشهد نيستم من شهرستان بشرويه مابين فردوس و طبس در استان خراسان جنوبي ايشالله زود زود همگي خوب بشين
خاله جون
11 آذر 90 0:04
سلام.انشاالله زود خوب میشی عزیز دل خاله.
ddd
11 آذر 90 0:05
ایشاالله خدا شفاتون میده.
مامان النا
11 آذر 90 1:15
سلام.انشاالله زود خوب میشی
مهدی
11 آذر 90 8:33
سلام به شماخواهرعزیز امیدوارم خداشفابده نگران نباشیدانشاالله به زودی بیمارتون خوب میشه وبه امیدخدادوباره آرامش راخدا به شما هدیه خواهدکرد برای شفای بیمارانتون دعا میکنم خداپشت وپناهتان
مامان زینب
11 آذر 90 18:14
ایشالا زود زود همتون خوب شین
مامان آريا
12 آذر 90 14:26
عزيزم اميدوارم كه هم مامان جون مهربونت زود خوب بشه هم كليه درد خودت مورد خاصي نباشه هم اينكه هانيه عزيزم زود خوب شه براي سينش شربت پروسپان بده آريا هم وقتي خروسك شديد مي گيره دكتر شربت پروسپان و آنتي بيوتيك آزيترومايسين (خارجيشو) بعد آمپول دگزا متازون تجويز مي كنه به سه روز نمي كشه خوب مي شه تو هم پروسپانو حتما" امتحان كن خيلي خوبه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
13 آذر 90 0:51
سلام عزیزم حالتون چطوره ؟ بهتر شدین ؟ امیدوارم هانیه جون هم زودتر حالش خوب بشه. خیلی مواظب خودتون باشین و از حال خودتون ما رو باخبر کنین.
باباي هيچكس
13 آذر 90 3:04
سلام. من نه بچه دارم نه زن. اما 4 تا خواهر زاده و برادر زاده دارم كه همشون برام خيلي عزيزن. به اميد خدا بچه هاتون شفا بگيرن و هميشه سالم باشن. اگه وقت دارين يه كم ستونو درد بيارم؟ باشه؟ وجود بچه و دغدغه ي بيماريشون رو داشتن، خيلي خوب و سرگرم كننده هست. تا جايي كه ما آدما يادمون ميره كه اصلا بچه براي چيه؟ بچه براي سرگرم شدن ما و اطرافيانمون نيست، براي برطرف شدن حس ترحم ديگران نسبت به بچه نداشتنمون نيست، بچه آدمه. آدم. چرا جامعه يه جوري شده كه ديگه قابل تحمل نيست؟ چرا حس هم نوع دوستيمون روزبه روز كمتر ميشه؟ چرا شرافت داشتن و طالب حق بودن، برامون سخته؟ چرا به راحتي حق ديگرانو پايمال ميكنيم؟ چرا بچه هامون رو مجبور ميكنيم به جايي برسن كه خودمون آرزوشو داشتيم؟ چرا فك مي كنيم از همه مردم دنيا عقب تريم؟ چرا تو تصميم گيري هامون متزلزليم؟ چرا براي ديدن پدر و مادر پيرمون حتي به اندازه خريد يك لباس بچه مون وقت نميذاريم؟ چرا اسم مسلمون رو يدك ميكشيم، در حالي كه بيشتر رفتارهاي ما برخلاف اسلامه؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟ چون در كودكي، مارو ناخودآگاه اينطور تربيت كردن. نميخوام زيادي فك بزنم، اما شمارو به شش ماهه ي امام حسين قسمتون ميدم، تو تربيت بچه هاتون دقت كنين. دقت. فعلا بايشژ. درضمن، اگه مايليد با اEmail در ارتباط باشيم. البته اگه بتونين!!
معصومه مامان آریا
13 آذر 90 9:03
یه خصوصی برات گذاشتم
مامان ملیکا
13 آذر 90 18:16
سلام خدا همه مریضا رو شفا بده
مامان نازنین زهرا
15 آذر 90 21:39
سلام الهی به حق عزیزای امام حسین زودتر عزیزترین هاتون و خودتون خوب بشید خیلی ناراحت شدم
مامان علی مرتضی
19 آذر 90 13:57
سلام خوبید؟انشالله زودتر خوب بشه دخمل خوشکلمون لطفا به وب ما بیاید و بگید اهل کجایید تا توی لینک دوستان جلوی اسمتون نوشته بشه راستی اگه ما تو مسابقه شرکت کردیم بهمون رای میدید
مامان نوژا
22 آذر 90 9:38
سلام دوست خوبم امیدوارم هر چه زودتر هر سه تاتون خوب بشید.