هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

نظرات (10)

پارسا
17 اسفند 90 18:20
سلام دوست من من یک سایت بازی انلاین دارم به اسم گیم باز توی اون بیشتر بازیهای کودکانس یک امکان خوب که سایت داره میتونید هربازی که دلتون خواست فقط با قرار دادن یک کد اون بازی رو بذارید توی وبلاگ خوتون برای بازدید کننده ها قرار بدید ممنون میشم لینک سایت رو در قسمت دوستان خود اضافه کنید اگه خواستید میتونید از توی خود سایت با من در تماس باشید www.gamebaz.ir
سمیرا
17 اسفند 90 20:59
ماشاالله ماشاالله ماشاالله ماشاالله ماشاالله ماشاالله ماشاالله دوسش دارم نی نی تو مامانییییی
مهدی
18 اسفند 90 20:12
سلام به سلامتی فتبارک الله احسن الخالقین ماشاالله خداحفظش کنه زیرسایه پدرومادر
روح انگیز مامان سیاوش
22 اسفند 90 13:49
سلام الهه جون خوبی عزیزم؟ الهی الهی الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مامانی 18 ماهگی گل دخترت مبارک عزیزم... وای چه گلدون خوشگلی خریدی مامان الهه جون. الهی که دست علی پشت و پناه نازکت باشه الهه جون ببوس این جیگر طلای من رو الهه جون.......
مامان سها
23 اسفند 90 18:34
سوزانید بدی را در آتش تا ز آتش برون آید نیکی www.persiancards.com/images/ecard/132.swf
مامان نوژا
24 اسفند 90 8:45
مامان نوژا
27 اسفند 90 8:11
سلام الهه مهربونی سال نو رو به شما و بابایی و گل دخترت مبارک
sara
27 اسفند 90 13:22
___________.*#####________#####*. __________*######__________######* ________*#######____________#######* _______*########.__________.########* ______*#########.__________.#########* ______*######@###*_______*###@######* _____*#########*###____###*#########* ____*##########*__*####*__*##########* __*###########_____*_*______###########* _############__________ ____############ *##*#########_____آپ کردم____#########*##* *_____########__بدو بیا_________######## _______#######___تا 3 میشمارم__####### ________*######__123...123___######* _________*#####*__________*#####* ___________*####*_________####* _____________*####______####* _______________*##*____*##* _________________*##__# #* __________________*####* _________________.######. _______________.#########* ____ _________.###########* _____________.####*__*###### ________×§×§×§×§× پیشاپیش سال نو مبارک سال خوبی داشته باشید
مامان چشم عسلي
28 اسفند 90 22:04
سال نو و بهاري نو را، فرصتي نو براي تازه شدن و بازنگريستن بر چگونه زيستن ميبينم! براي وجود نازنينت در اين فرصت نو شوري نو براي ساختن و بهتر زيستن آرزو ميكنم. اميدوارم هميشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بين باقي بماني
مامانه ملیکا
29 اسفند 90 23:34
بوی عیدی بوی سیب بوی کاغذ رنگی بوی ماهی دودی وسط سفره عید بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ با اینازمستونو سر می کنم دوست خوبم پیشاپیش سال نو رو به خونواده کوچیک وصمیمیت تبریک می گم