هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

نظرات (9)

احمدشمسي
1 اردیبهشت 91 21:44
سلام آبجي الهه جونم/ از ته دل از اعماق وجود دعا ميكنم كه خواهرزاده عزيزت خوب بشه/مامان من(شهرمكه)عربستان هست بهش تلفن ميزنم حتمأ براش دعاكنه
سیدمهدی
2 اردیبهشت 91 3:35
سلامممممممم . آپممممممممم
مامان چشم عسلی
2 اردیبهشت 91 11:15
الهی چرا؟یه مدت خبری نبود فکر کردم بهتر شده فاطمه جون.تو این ایام فاطمیه از صاحب اسمش برایش شفای عاجل آرزومندم راستی عزیزم خصوصی داری
مامان نازنین زهرا
2 اردیبهشت 91 11:46
از صمیم قلبم براش آرزوی سلامتی دارم انشالله خبر سلامتی اش رو به زودی برامون بنویسی
مامان چشم عسلی
2 اردیبهشت 91 16:55
عزیزم خصوصی داری ممنون میشم جواب بدی
مامان چشم عسلی
3 اردیبهشت 91 7:23
سلام خانومی ممنون از محبتت داریم چک میکنیم به نتیجه برسیم حتما به تو دوست گلم خبر میدهم
مامان آريا
3 اردیبهشت 91 8:26
عزيزم خيلي ناراحت شدم توي اين ايام فاطميه اميدوارم خدا به دل مادرش رحم كنه و شفاش بده
مامان چشم عسلی
3 اردیبهشت 91 23:23
گلم خصوصی داری
مهدی
4 اردیبهشت 91 22:37
سلام بسیار غمگین ودلشکست شدم واسه فاطمه جون امدوارم خدا به حرمت اسمش شفاش بده از صمیم قلب براش دعامیکنم شاید خدا دعای این بنده گناهکارو هم بشنوه و استجابت کنه