هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

بدون عنوان

1391/3/5 9:02
نویسنده : مامان الهه
524 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام.

عصر چهارشنبه من و باباجون داشتیم روزنامه میخوندیم که یهو دیدم شما رفتی روی صندلی و بعدش با صورت خوردی زمین.سریع اومدم و بغلت کردم.اما دیدم لب و بینین خونی شده.خیلی ترسیدم.اما سعی کردم نشون ندم تا شما بیشتر از این نترسی.

سریع رسوندیمت درمونگاه.دکتر واست رادیولوژی نوشت.بعدش که عکسو دید گفت باید برین پیش متخصص گوش و حلق و بینی.سریع رفتیم مطب دکتر شجاعی.اما منشی سنگدل با وجود اینکه شما رو تو اون وضعیت دید اجازه نداد بریم پیش دکتر.آخه تو اون ساعت مطب همه دکترا شلوغ بود.بعد از کلی گشتن بردیمت پیش یه فوق تخصص.اونم گفت چیزی مشخص نمیشه.اما خدا رو شکر جا به جا نشده.

دیروز صبح واست درمونگاهی که دکتر شجاعی میره نوبت گرفتم.چون خودم سر کار بودم بابا شما رو برد پیش دکتر.ایشون گفتن ترک مختصری برداشته اما خدا رو شکر دررفتگی یا جابه جایی نداره.اما باید یه هفته دیگه دیگه مجدد بیاین.

هر بار که به صورت معصومت نگاه میکنم خودمو سرزنش میکنم.اما خدا رو شکر میکنم که اتفاق بدتری واست نیفتاد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بهار مامان مليكا
7 خرداد 91 15:21
آخی الهی بازم خدا رو شکر که خیلی ضربه نخورده هانیه خوشگل مواظب خودت باش عزیزم خیلی ناراخت شدم
احمدشمسي
8 خرداد 91 3:12
سلام آبجي الهه جونم خسته نباشيد/واقعا ازشنيدن اين خبر ناراحت شدم انشاالله عزيزدل دايي احمديعني{هانيه جان} خوب خوب ميشه/آبجي جونم من بزودي ميرم دبي/اكه براي هانيه جان داروي يا هر جيز ديكه خواستي حتما بهم تلفن بزنيد كه براتون بيارم//به شوهرتون هم سلام برسونيد/الله حافظتون باشه/
مامان نوژا
8 خرداد 91 10:05
وای عزیزم دلم کباب شد
ستايش
9 خرداد 91 21:37
سلام بعنوان مخاطب شما يك انتقاد از شما داشتم فكركنم شما تنها صاحب وبسايتي باشيد كه جواب مخاطبان خودرا نميدهيد هرمخاطب كه زحمت كشيد و براي شما نظركذاشت حداقل ازش تشكر كنيد


دوست عزیز سلام
من برای پاسخ دادن به مخاطبان عزیزم به وبلاگشون مراجعه میکنم و پاسخشونو اونجا میدم.اگر شما هم آدرسی از خودتون میذاشتید حتما می یومدم.
به هر حال ممنون از حضورتون
مامان آريا
10 خرداد 91 11:49
عزيز دلم مواظب خودت باش خيلي ناراحت شدم عشقم
مامان آريا
10 خرداد 91 11:49
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی است تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . . روز مرد مبارك
مامان محمد صادق(زهرا)
14 خرداد 91 0:59
ای جونمم نازییییی خدا رو شکر که اتفاق بدتری نیفتاد!! محمد صادقم تقریبا 11 روز با هانیه سادات خوشگله فرق داره! می دونم چی می گی! بچه ها توو این سن همین طورن! کاملا آگاه و مسلط به محیط نیستن ولی تا دلت بخواد کنجکاو !!!
مرضيه
14 خرداد 91 12:12
سلام ببخشيد جرا حرفهاي سرتاسر كفرآميز مامان آريا را توقسمت نظرات قرار داديد ايشان الله كه آفرينده و خالق همه ما را فراموش كرده ومتأسفانه تمام لقبهاي كه فقط شايسته الله است نسبت داده به حضرت علي{ع}واقعا متأسفم
روح انگیز مامان سیاوش
15 خرداد 91 0:37
سلام الهه جون خوبی عزیزم الهی که بلا به دور باشه الان که حتما جای این زخم و زیلی ها به حمد خدا بهتر شده ..بیشتر مواظبش باش خواهر جون...شب ولادت آقا امیر المومنینه عیدت مبارک الهه جون الهی که سایه همسر خوبت تا ابد بالای سر تو و این عزیز دلم باشه ...دوستت دارم خواهر جونم...
سيدومامان
16 خرداد 91 8:57
سلام الهه جون خدادخترنازتوبرات حفظ كنه. خداروشكربخيرگذشت.ممنون ازاينكه به ما سرزدي
مامانه ملیکا
16 خرداد 91 15:40
سلام عزیزم خوبی؟بلا بدور خدا بخیر گذشت حتما صدقه بده تو این سن باید خیلی خیلی حواست باشه از دور می بوسمش مواظبش باش
احمدشمسي
18 خرداد 91 2:02
سلام آبجي الهه جونم خوبي؟شوهر عزيزتون خوب هستن؟عزيزدل دايي احمد{هانيه جان}خوبه؟تازه از{دبي} اومدم يه{هديه}بسيار‎ ‎ناقابل براي{هانيه جان}آوردم لطفا آدرستون رو برامSMS كنيد كه هديه را براش ارسال كنم{الله حافظتون باشه}
سیدومامان
23 خرداد 91 21:02
سلام الهه جان پست جدیدآماد ه است خوشحال میشم بیایی
مادر سپهر خان
25 خرداد 91 1:23
سلام الهه جون اميدوارم كه هانيه جون و شما باباش سلامت باشيد من خيلي نگران دختر خواهرتونم و مدام دعا گويش هستم لطفا اگه بهتره ما رو هم بيخبر نگذار
مامان آرشیدا قند عسل
12 تیر 91 12:43
سلام خدا بد نده خیلی ناراحت شدم امیدذوارم مشکلی نداشته باشه