هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

بدون عنوان

1390/1/29 12:48
نویسنده : مامان الهه
307 بازدید
اشتراک گذاری

هانیه عزیزم سلام

امروز همراه خودم بردمت اداره.از سرویس که پیاده شدم رفتم پیش پرستارت و سپردمت به اون. حول و حوش ساعت 10 بود که زنگ زد و گفت هانیه از صبح داره گریه میکنه. نمیدونم چطوری خودم رو رسوندم. چشمم که بهت افتاد دلم ترکید. قربون چشای قشنگت. بهت شیر دادم و میخواستم برم ولی مگه از من جدا میشدی. خلاصه مجبور شدم ببرمت اداره. امروز خیلی بیتابی میکردی. گفتم نکنه ... که دیدم بله. عسلی مامان صاحب دو تا دندون ریزه میزه شده. نمیدونی چقدر خوشحال شدم. 3 ماهه منتظرم. خدا رو شکر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب عشق مامان و بابا
29 فروردین 90 13:07
به به مبارك باشه حانيه سادات


ممنون. سلامت باشی.
مامان ابوالفضل
29 فروردین 90 14:57
سلامممممممممممم مبارکه مبارک دندون موشی مبارک هانیه جون مبارک