هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

بدون عنوان

1390/1/30 7:40
نویسنده : مامان الهه
346 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه زیبای زندگیم سلام.

دختر خوشگل مامان حالش چطوره؟

عزیزم. امروز از صبح اداره بودم. بعدشم تا ساعت 6 عصر منتظر باباجونی بودم تا با هم شما رو ببریم پیش  دکتر اسماعیلی. آخه تو کلیه های نازنینت 5 تا سنگریزه جاخوش کرده.

1 ماهه که بهت دارو میدم.

 حالا امشب باید جواب آزمایشتو ببریم.

 

 

دکتر که جوابو دید گفت یه آنزیمی تو کلیه ات کمه. واسه همین غلظت اسید اوریک رفته بالا و شده سنگ. میگه اگه برطرف نشه مدام سنگ سازی میکنه.

 

 

نمیدونی بابایی چه حالی داشت. اینجوری ندیده بودمش.

 دارم دیوونه میشم. فدات شم. چه دردی میکشی. خودم 2 سال پیش این دردو کشیدم. درکت میکنم مامانی.

عزیزم. به خدای مهربون و جد بزرگوارت میسپرمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آتین
30 فروردین 90 7:42
الهی بمیرم هانیه جونم سنگ کلیه داره!!!!!!!!!!!!!!
خیلی ناراحت شدم به خدا
ایشالله که زود زود خوب میشه فقط پیگیرش باشین تورو خدا
مطمئنم خدا کمک می کنه فرشته کوچولومون زودتر خوب شه...


سلام. ممنون خاله جون. دعا کنید.