هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

دعا برای شفای هانیه سادات

1390/4/7 0:14
نویسنده : مامان الهه
481 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم سلام.

امشب همراه باباجون رفتیم آزمایشگاه و جواب آزمایش خون و ادرارتو گرفتیم و بعدش رفتیم پیش دکتر تقویان.

دکتر بعد از دیدن جواب آزمایش گفت متاسفانه اسیدوز متابولیک داری. یعنی اسید خونت بالاست.

که علتش اسیدوز توبولر کلیویه. یعنی باز همه چی مربوط میشه به کلیه های نازنینت.

دکتر واست کلی دارو تجویز کرد که باید از داروخونه ی هلال احمر تهیه میکردیم.2 ماه دیگه هم باید مجددا بریم پیش دکتر ...

عزیزم منو ببخش مطلبم ناقص موند. احساس میکنم فکرم خوب کار نمیکنه.

فرشته مامان ،دارم از غصه دق میکنم. دیگه تحملش واسم سخته. اصلا نمیتونم تصور کنم دختر نازنینم چه دردی میکشه. فدات شم عزیزم. به خدا حاضرم تموم درد و رنج تو رو به جون بخرم و تو پاره تن من،همه هستی من حتی برای یک لحظه درد نکشی.

خدایا امشب شب شهادت موسی ابن جعفر (ع)،پدر بزرگوار امام رضاست. خدایا به غربت و غم دل آقا قسمت میدم دختر نازنینمو شفا بده. خدایا دختر من فقط 9 ماهشه. تحمل این همه دردو نداره.

ای خدای مهربون به جد مظلوم دخترم قسمت میدم شفاش بده.

هانیه جونم. مامانی حال خوبی نداره. شاید نتونم تا چند روز بیام و واست پست بذارم. آخه تو این مدت چند تا خبر بدو بهم دادن. دیگه قلبم تحملشو نداره. مدتیه احساس سنگینی روی قلبم میکنم. دیگه درمونده شدم.ولی میدونم خدا مثل همیشه تنهام نمیذاره و کمکم میکنه.

از خاله های مهربونی که این مطلبو میخونن خواهش میکنم اگه من و دخترمو قابل دونستن تو دعاهاشون ما رو هم فراموش نکنن.

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سویل
7 تیر 90 0:47
سلام عزیزم خدا خیلی بزرگه به خدا توکل کن من مطمعنم چیزی نیست انشاالله خوب می شه
رخساره
7 تیر 90 0:50
شاید باور نکنید اما این یک واقعیت است !!!
lمامان پریا
7 تیر 90 9:16
سلام
امیدوارم به همین زودی خبر سلامتی دختر نازت رو تو وبلاگ اعلام کنی و همیشه هم همین جوری ایمانتو حفظ کنی و توکل به خدای مهربون رو از یادت نبری و بدنی که خدا همیشه بنده هاشو در معرض آزمایش قرار میده ، انشاءالله که شما از این آزمایش سربلند بیرون بیاین .
از خدای بزرگ می خوام دخترو شفای آجل عنایت بفرمایند و دختر گلت زودتر سلامتی شو به دست بیاره .
موفق باشید و سربلند


سلام. ازلطفت ممنونم.
مامان محمد مهدی
7 تیر 90 11:12
امیدوارم خداوند هانیه جون رو هر چه زودتر شفا بده.
هاله
7 تیر 90 11:16
عزیزم غصه نخور خدا بزرگه.
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 11:17
آرزو و دعای ما بهبود یافتن همه ی بیماران بالاخص هانیه جونه.
مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.


ممنون عزیزم.
مامان آريا
7 تیر 90 12:29
سلام عزيزم اميدت به خدا باشه اميدوارم كه دست خالي از در درگاهش برت نگردونه و هرچه زودتر دخمل خوشگلمونو شفا بده
کاکل زری یا ناز پری
7 تیر 90 13:11
عزیزم حتما" دعات می کنم نازنین. مامان هانیه قربون دلت مهربونت غصه نخور خوب خوب میشه من مطمئنم لینکش میکنم زود زود حالشو می پرسم بوسش کنینن


ممنونم عزیزم. از لطفت بینهایت سپاسگزارم.
افسون
7 تیر 90 13:47
سلام دوست عزيز، خداوند بي نهايت بزرگ و مهربونه و به خاطر دل کوچولوي هانيه و قلب مهربونش هر چه زودتر شفا پيدا مي کنه اصلاً ذره اي شک نکن.
نسترن
7 تیر 90 14:51
سلام عزیزم. می دونم ناخوشی بچه ها چقدر مامانارو از پا درمیاره. اما باید صبور باشی خانومی. خودمن همسن دخمل نازت که بودم تا 7سالگی دایم برونشیت و سینه پهلوی شدید بودم جوریکه یادمه اصلا نمی تونستم نفس بکشمو مامان طفلکم تاصبح بیدار بود. همه چی اینشالاه به خوبی می گذره. توام که مشهدی هستی از امام جواد سلامتی دخمل نازتو می خوام.


ممنون عزیزم.
مامان الی
7 تیر 90 15:05
عزیزم ان شالله که دخمل نازت خوب میشه نگران نباش خدا بزرگه
مامان فرشته
11 تیر 90 13:24
سلام عزیز دلم
الهی بمیرم چی می کشی گلم
به حق فاطمه زهرا که هر چه زودتر حال هانیه نازنینم خوب می شه
ان شاا... جدش نگهدارش باشه
بوسسسسسسسس


ممنون. مامان مهربون
مامان نازنین زهرا
18 تیر 90 14:40
سلام اشکمو در آوردی انشالله هرچه سریعتر خوب میشه یا امام رضا به حق پسر عزیزت زودتر این نی نی کوچولو خوب بشه از ته دل براش دعا میکنم اگر قابل باشم انشالله بزودی زود خبر سلامتیش رو بنویسی عزیزم غصه نخور خدا بزرگه از طرف من ببوسش حرم هم که میری نایب الزیاره ما باش


مامان پارسا جون
27 تیر 90 11:10
خانومی خیلی ناراحت شدم به خدا توکل کن همه چیز رو به راه میشه الان حالش چطوره این گل دخترمون؟
مامان زینب
11 شهریور 90 13:21
دردش برا کلیه بود؟؟؟ آخه میگن سنگ کلیه تو شیرخوارا درد نداره