هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

نظرات (23)

مامان شازده کوچولو
31 تیر 90 18:32
ماشاالله چه دختر نازی خدا براتون حفظش کنه. ان شاالله همیشه تنش سالم باشه.
سارا(مامان سوگل)
31 تیر 90 21:40
سلام. تبریک که برنده شدی هانیه خانم
faeqeh
31 تیر 90 22:09
مبارکهههههههههههههه عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
31 تیر 90 22:24
سلام عزیزم.برنده شدنت مبارک. خدارو شکر که سنگت خیلی زود دفع شده.پسرعمه ماهان از4ماهگی سنگ داشت ولی خداروشکر تو10سالگی دفع شد.
بردیا
1 مرداد 90 2:25
تبریک میگم هانیه کوچولو بوس بوس
مامان پرهام
1 مرداد 90 8:36
سلام عزيزم امروز باهات اشنا شدم داشتم وقتي مربض شده بودي مي خوندم دلم يكهو يه طوري شد گلم هميشه بخندي و از خدا ميخوام هميشه شاد و سالم باشي راستي تبريككككككككككككككككككك برنه شدي سري به وبلاگ منم بزن
الهام (مامان صدگل)
1 مرداد 90 8:50
تبريك ميگم آفرين دخترگلم


ممنون. خاله مهربون
مامان ال آی
1 مرداد 90 9:24
مبارک . برنده شدنت مبارک باشه .
مامان علي
1 مرداد 90 16:41
هانيه باهوش مبارك كه ني ني شگفت انگيز شدي.ايشاالله كه هيچ وقت هم مريض نشي
مامان نوژا
1 مرداد 90 21:33
تورو خدا هر وقت رفتین حرم ما روهم دعا کنید خیلی محتاجم به دعا
بردیا
2 مرداد 90 1:38
هانیه هم نازه من دوستش دارم
سيدمهدي
2 مرداد 90 6:19
__$$ _$$$$ _________€€€€€€€€$ ______€€€€€€€€€€€€€€__ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$ _°_____°______° _____________€سلاممممم _____________€باااااااااااااااااااا _____________€چترررررررررررررررر _____________€.زيرررررررررررررررررر _____________€..باران به اتنظارتممم ____________€€بدو بيا آپمممممممممممم
مامان نيكا
2 مرداد 90 7:55
تبريك مي گم كه شگفت انگيز شدي گلم، ممنونم كه به دخترم راي دادي انشالله هميشه سلامت باشي نازنين
گیلدا
2 مرداد 90 10:48
سلام.به به چه دخمل قشنگی.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه.
مامان آوانازنازی
2 مرداد 90 12:08
سلام به مامان گل هانیه جون ودخترنازم هانیه.سری پیش داشتم وبلاگ های نی نی های مختلف رو نگاه میکردم که اتفاقی وبلاگ هانیه جون رو هم دیدم.وقتی فهمیدم عزیز دل مریضه خیلی ناراحت شدم وکلی براش دعاکردم ولی متاسفانه براش پست نذاشتم.امروز وقتی دیدم برای اواجون نظرفرستادین خیلی خوشحال شدم.انشاا...به حق امام رضا هیچ کس مریضی بچه شونبینه چون واقعا سخته.حتم دارم امام جونمون هانیه جون رو شفا دادن
مامان آريا
2 مرداد 90 12:32
ما تهران زندگي مي كنيم عزيزم البته كارم تهرانه و محل زندگيمون كرج يه شماره تماس اگه دوست داري بده تا باهات تماس بگيرم اگه وقت شد يه جايي همديگه رو ببينيم چون خيلي دوست دارم توپولوي خاله رو از نزديك ببينم
مامان آريا
2 مرداد 90 13:17
خاله قربونت برم خيلي خوشحالم كه برنده شدي ني ني شگفت انگيز خودمي
بردیا
2 مرداد 90 22:20
مامان هانیه سلام مرسی که به من سر میزنی منم میدونم مامانی قبول میشه
مامان آريا
3 مرداد 90 10:37
بوس براي عشق خودم دوست دارم خوشگل خاله
مامان مليكا
3 مرداد 90 15:10
ايشالا خدا دختر نازتو حفظ كنه برات
مامان نوژا
5 مرداد 90 9:16
سلام عزیزم .دوست دارم با هم دوست شیم.اگه مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنید
111
6 مرداد 90 11:07
با کلیک بر روی لینک زیر اس ام اس بخوانید و درآمد کسب کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
مامان النا
9 مرداد 90 14:06
سلام هانیه خوشکلم انشاالله همیشه سالم وتندرست باشی