هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

تولد قمری هانیه جون

1390/6/6 11:19
نویسنده : مامان الهه
654 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سال گذشته،در تاریخ 27 ماه رمضان، دختر گلم قدم به دنیای ما گذاشت و زندگیمونو سرشار از مهر و صفا

و نورانیت کرد.

                                             

سخنی با هانیه، عزیز دلم:

هانیه مهربونم، پاره تنم سلام

امروز یکساله که وارد زندگی من و باباجون شدی. عزیزم با ورودت خیر و برکت رو واسمون به ارمغان

آوردی.زندگیمون رنگ و بوی دیگه گرفت و من و باباجون با انگیزه بالاتری به سوی آینده گام برداشتیم.

 

 

فرشته کوچولوی من،خدای مهربون تو رو بعد از 3 سال به من عطا کرد. واسه دیدن تو سختی زیادی رو

تحمل کردم.خواهر جونتو که از دست دادم، خیلی ناامید شدم. اما خدا مثل همیشه کمکم کرد  و لطفشو

با هدیه دادن تو بهم نشون داد.امیدوارم لیاقتشو داشته باشم.

 

در این یکسال، خاطرات تلخ و شیرین زیادی رو داشتیم. شیرین ترین خاطره، شنیدن خبر برطرف شدن

سنگ کلیه ات و تلخ ترین ، بستری شدنت در بیمارستان اطفال بود.اما به لطف خدا یکسال رو به خوبی و

خوشی به اتمام رسوندی.

از درگاه خداوند واست آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.

این روزا در تدارک جشن تولدتم.

خاله های مهربون ! اگه ایده جالبی واسه جشن تولد دارین، منو بی خبر نذارین. ممنون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ملیکا
6 شهریور 90 11:27
سلام دخما خیلی نازی دارید خدا واستون حفظش کنه تولد هانیه جون مبارک ایشالله 120سال عمر کنی عزیزم من شما رو لینک کردم لطفا برای تبادل نظر منو لینک کنید من و ملیکا خوشحال می شیم که به به ما سر بزنید
مامان پریا
6 شهریور 90 17:56
تولدت مبارک عزیزم یه سبد گل یاس به همراه یه دنیا خوبی و سلامتی برات آرزو دارم
مامان محمد مهدی
6 شهریور 90 18:19
سلام. تولدت مبارک عزیزم.
مامان نازنین زهرا
7 شهریور 90 0:20
سلام تولدت مبارک
مامان آريا
7 شهریور 90 12:58
تولد قمريت مبارك عزيزم تا تبريك تولد شمسيت ماماني براي تولد هانيه جون يه شخصيت كارتوني يا هرچيزي كه هانيه دوست داره رو انتخاب كن بعد تولدشو اون مدلي بگير مثلا" كفشدوزكي يا پرنسسي آدرس يه سايتم برات ميفرستم يكسري وسايل ست تولد داره مي توني از سايت تهيه كني http://www.tisagol.com/ توي قسمت تولد و مراسم
مامان آريا
7 شهریور 90 13:29
من براي غذا سالاد ماكاروني و براي بچه ها هم ناگت مرغ با سيب زميني تهيه ديدم براي دسر هم پودينگ 4 طعم ژله 2 طعم و دسر ميوه اي هم 4 طعم تهيه ديدم براي گيفت بچه ها هم يه ساك دستي كوچيكه بن تني كه توش يه سك سك يه هوبي يه شيرين عسل دوتا ژله يه شكلات چوبي متوسط يه پاستيل بزرگ با يه بادكنكه توش تهيه ديدم شربتم كه پرتقال ديگه فكر كنم همين هر سئوال ديگه هم داشتي ازم بپرس خوشحال مي شم كمكت كنم در ضمن زود شروع كن نه روز براي خريد و تداركات كمه ضرفاهم من همه رو يه بار مصرف هاي شيشه اي در اومده كه خيلي خوشگلن از اونا خريدم اميدوارم تونسته باشم راهنماييت كنم
مامان بهار و باران
7 شهریور 90 13:29
سلام تولدت مبارک عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
7 شهریور 90 19:04
تولدت مبارک عزیزم.ایشالله که تولدت به خوبی برگزار بشه.
مامان پارسا
7 شهریور 90 22:43
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم
مامان آرمان
8 شهریور 90 0:14
سلام.تولد قمری دخمل خوشگل تبریک باشه.تولد شمسی هم تو راهه که خدمت میرسیم.امیدوارم سلامت و شاد باشی.
مامان آريا
8 شهریور 90 13:50
کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسي ست که بخشيده مي شود عيد شما پيشا پيش مبارک
مامان یاسمین زهرا
9 شهریور 90 1:07
تولدت مبارک عروسک خوشگل خوشحال میشم به وبلاگ دختر من هم سر بزنید و نظر بدین ممنون
مامان آرمان
9 شهریور 90 14:23
سلام عزیزان. عیدتون مبارک
مامان نوژا
9 شهریور 90 21:10
عزیزکم تولدت مبارک توی نینی وبلاگ یه وبلاگ به اسم دنیای نفیس هست ایده هاش جالبه
مامان زینب
9 شهریور 90 23:28
مبارکه عزیزم ایشالا تولدت رو با روزه داریت تو بزرگیت کامل کنی
مامان وبابای آناهل
10 شهریور 90 15:26
تولدت مبارک عزیز ،خدا حافظت باشه
مامان گیسو
10 شهریور 90 20:12
سلام عزیزای من تولدت مبارک گلمممممممم بوسسسسسسسسس
مامان زینب
11 شهریور 90 13:19
سخته از دست دادن نی نی ...ولی خدا رو هزار مرتبه شکر که دخمل نازی مثل هانیه جون بهت داد تا کم کم بتونی فراموش کنی... راستی برا سنگ کلیه اش پیش کدوم دکتر میبردیش؟
مامان النا
12 شهریور 90 13:29
تولدت مبارک عزیز دلم