هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

یه خبر خوب

1390/4/29 17:04
نویسنده : مامان الهه
541 بازدید
اشتراک گذاری

هانیه عزیزم، نفس مامان سلام

 

فرشته کوچولوی مامان، امروز یه خبر خوب واست دارم.

دیشب  رفتیم پیش دکتر تقویان،آخه اسهال و استفراغ شدید داشتی.بعدش دکتر واست یه سونوی کلیه نوشت.

جوابشو که به دکتر دادیم، دکتر گفت سنگ کلیه نداری. یعنی دفع شده.

مامانی نمیدونی چقدر خوشحالم.

خدایا ازت ممنونم.

وزنت بعد از 4 ماه که ثابت مونده بود، 300 گرم اضافه شده. دکتر میگه خیلی خوبه.1 ماه دیگه باید مجددا ببریمت پیش دکتر واسه چکاپ. آخه باید اسیدوزت هم بررسی بشه.

البته 2 روزه که غذا نمیخوری. شیر منو هم بعد از کلی التماس و خواهش میخوری. نمیدونم چکار کنم. اصلا اشتها نداری. خیلی ضعیف و رنگ پریده شدی و فقط دوست داری روی زمین دراز بکشی و تلویزیون تماشا کنی.

اینم عکست.بمیرم واست که اینقدر بی حالی.

عزیزم دوستت دارم. منو ببخش. نمیتونم واست پست جدید بذارم. آخه باباجون کمردرده. بمیرم واسش خیلی درد میکشه. امشب میریم دکتر واسه باباجون. واسش دعا کن. انشاالله حالش زودتر خوب بشه.

گلم میبوسمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان محمد مهدی
29 تیر 90 17:14
خدا رو شکر. خیلی خوشحال شدم.
سيدمهدي
29 تیر 90 23:13
♥[♥ سلام. بر قلبهاي آرام مادارن. ببين چقدر گل برات آوردم . حالا پس به وبلاگ آپ شدم مياي؟ ♥♥[♥.♥.
میثم
30 تیر 90 17:28
سلام آبجییی گلم خوبی؟ مرسی از لطفت الهی این هانیه دایی جوووون چه نازه دایی بخوردتششششش چشاش چه نازه ماشالله از طرف من چشاشو ببوس بازم بیاداداسی
مامان باران
30 تیر 90 20:01
سلام من مامان بارانم اولین باره به وب هانیه جون سر زدم منم خوشحالم که بیماری هانیه جون خوب شده.
فریبا
30 تیر 90 21:35
سلام الهی الهی کوچولو به این نازی بمیرم خدا رو شکر که افتده همیشه شاد و سلامت باشه
سيدمهدي
31 تیر 90 5:39
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥ ♥---==♥_ •*•۩▓۩▬►♥ آپـــــــــمممم مخاطب قـشنــــــگـم ♥◄▬۩▓۩ـ•*•_♥=--♥ ♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥
سمیرا مامان سپهر
31 تیر 90 14:05
خدا رو شکر................سلامتی بزرگترین نعمت خداست
زینب
31 تیر 90 20:00
سلام عزیزم خدا را شکر که خوب شدی. دیانا جون من هم خیلی تب داره عفونت ادراری گرفته براش دعا کنین
مامان نسرین
1 مرداد 90 1:19
سلام مریم جون. من مامان صدف و سپهرم. کاملا درکت میکنم یه مادر وقتی بچه اش مریضه چه حالی داره دوست داره همه دردهای عالمو خودش بگیره اما بچه اش سالم باشه. خدا رو صد هزار بار شکر که هانیه سادات خوشگلم خوب شده . الان پسرم هم کنارمه. اون هم خیلی خوشحال شده. امیدوارم خواهر زادتون هم بزودی سالمو سلامت بشه.آمین
مامان نازنین زهرا
1 مرداد 90 1:58
سلام هانیه گلم به خدا اشکم دراومده از خوشحالی انشالله همیشه سالم و سلامت باشی هزار بار خدا رو شکر به خدا خیلی خوشحال شدم جگرم
مامان سانای
1 مرداد 90 8:30
هانیه جان نازه خداحفظش کنه تبریک می گم برنده شدی نی نی شگفت انگیز دوست داشتی به ما سر بزن
مامان نوژا
1 مرداد 90 10:09
salam man vase avalin bare ke be inja sar mizanam az inke haniye joon shafa peyda karde kheyli khoshhalam.omidvaram hamishe zire saye shoma salemo sare hal bashe.ba ma ham sar bezanid.age mayel be link bodid khabaram konid
مامان پریا
1 مرداد 90 16:33
خدا رو صد هزار مرتبه شکر انشاءالله همیشه سلامت باشی
مامان نيكا
2 مرداد 90 8:17
خدا رو هزار مرتبه شكر انشالله هميشه سلامت باشي نازگل
مامان آريا
2 مرداد 90 11:50
سلام خيلي خوشحال شدم كه سنگ كليه عزيزم دفع شده خدارو شكر درمورد بي اشتهاييش هم نگران نباش به خاطر همون اسهال و استفراغيه كه گرفته اونم اميدوارم زودتر خوب بشه خاله قربون عكس برم كه اينقدر مظلوم افتادي
مامان آريا
2 مرداد 90 11:51
كمر درد باباجونم اميدوارم زودتر خوب بشه و چيز جدي اي نباشه بوس براي عزيز دل خودم
مامان نسترن
2 مرداد 90 14:37
سلام خانومی گل. ممنونم که به من دلگرمی دادی. خبر خوبت واقعا خوشحال کننده بود. اینشالاه خدا همه بچههای مریضو شفا بده.
مامان سعید
3 مرداد 90 11:43
سلام عزیزم خدا روشکر . مریضی بچه بدترین درد برا مادرشه . ایشالا دخترت همیشه سلامت باشه و اشتهاش زوئتر برگرده . زینک سولفات بهش میدی ؟‌برا پسر من که خیلی تاثیر داشت .
یاسمین(مامان حاج علی)
5 مرداد 90 10:43
سلام خاله جون.من که خیلی برات دعا کردم که زود خوب بشی و حالا با شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم.انشاالله همیشه سالم باشی.مامانی شما شاغل هستین یا نه؟من نمیدونم به کارم ادامه بدم یا نه.کمکم کن.
ديبا
5 مرداد 90 13:51
مبارك باشه هانيه ي خوشگل
مادر سامان
5 مرداد 90 15:18
سلام خدا رو شکر که الان خوب و سلامته . باید بیشتر مواظبش باشی .عزیزم نگران نباش .سخته ولی همیشه به خودت دلداری بده .ما وقتی سامان دو ماهش بود فهمیدیم که شن کلیه داره .شش ماه دارو مصرف کرد تا به لطف خدا خوب شد . خدا خیلی بزرگه. همیشه به ادما رحم میکنه. ما هم برای سلامتیش دعا میکنیم