هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

دندون در آوردن هانیه

1390/5/31 14:56
نویسنده : مامان الهه
506 بازدید
اشتراک گذاری

هانیه مهربونم سلام.

عزیزم ، همونطور که قبلا گفته بودم چند روزی تب داشتی. من که طبق معمول نگران شده بودم، شما رو

بردم پیش پزشک اطفال.خانم دکتر بعد از معاینه گفت تبش به خاطر دندونه.

خدای من. چطور متوجه نشده بودم. 4 تا دندون بالا همزمان داره می یاد بیرون. فدای اون مرواریدای

کوچولوت.

دکتر واست ژل دندون تجویز کرد. خلاصه اینکه بالاخره دندونای خوشگل دخترم افتخار دادن و تشریف آوردن.

نمیدونی چقدر خوشحالم.آخه اینطوری بهتر میتونی غذاتو نوش جون کنی.

روز جمعه مامانی واسه افطار دعوتمون کرد.بعد از افطار هم عمه جون واسه ریحانه جشن تولد

گرفت.ریحانه 27 روز از شما بزرگتره.به من که اصلا خوش نگذشت.واسه اینکه شما از اول تا آخر جشن گریه

میکردی.آخه شلوغی و سر و صدا رو دوست نداری.چند تا عکس هم که  گرفتم اصلا جالب نشد چون گریه

میکردی.بعدش یه عکس ازت گرفتم که واست میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان النا
31 مرداد 90 16:18
الهی الهی......جیگرتو ....بااین عکس خوشکلت
مامان محمد مهدی
31 مرداد 90 16:22
مریم
31 مرداد 90 16:23
خدای من. چه نازی تو.
مامان نوژا
31 مرداد 90 19:29
مبارکه دختر من هم 4 تا دندون بالا رو با هم در آورد.خیلی سخت بود
مامان قندعسل
31 مرداد 90 23:58
شکسته نفسی می کنین با این نازنین دخمل نازتون. من و مهرسایی خوشحالیم که یه همشهری یافتیم. خوشحال می شیم به ما سر بزنیندوست داشتین تبادل لینک کنیم
مامان آريا
1 شهریور 90 12:56
عزيزم جيگرتو بخورم دندوناي مرواريديت مبارك جيگرم عكسات خيلي خوشگل بودن
مامان علی مرتضی
2 شهریور 90 12:46
سلام مامان هانیه جون خوبید؟ان شالله به سلامتی همه ی مرواریدای دخمل نازتون در بیان.علی مرتضای ما بعضی وقتا تب میکنه اونم به خاطره دندوناشه میشه لطف کنید اسم ژل دندون رو واسم بنویسید شما استفاده کردید خوب بوده،فقط وقتی تب داره استفاده کنم یا موقعی که بیقراری میکنه .
مامان علی مرتضی
2 شهریور 90 12:50
بازم سلام میشه بگید با چی و چه طوری واسه هانیه جون گوشتو بخار پز میکنی و از پند ماهگی نی نی میتونه آب گوشت بخار پز شده بخوره و الان که 6ماهش تموم شده چه طور شروع به دادن غذابکنم البته پوره سیب زمینی و غذای غنچه بهش میدم.شما روزی چند بار به نی نی تون غذا میدادید(اوایلو میگم) ممنون اگه زود جواب بدید
مرضیه
2 شهریور 90 15:59
مريم جون سلام اگه ميشه شمارتو واسم بذار تا بيشتربا هم در ارتباط باشيم البته اگه دوست داشتي تولد بابا جونمه بدو بیا
مامان آرمان
3 شهریور 90 10:25
سلام.خوبین؟ الهی خاله زودتر این دندونات در بیان و شما از تب و درد دراومدنشون راحت بشی و بتونی غذاهای خوشمزه مامان را تند تند بخوری و بزرگ بشی. مواظب دندونات هم باش . عکسهای خوشگلی گذاشتی.ایشاءا...همیشه سلامت باشه.
مامان زینب
3 شهریور 90 15:34
وایییییییی 4 تا با هم؟ مبارکهههههههههههه
مامان علی مرتضی
6 شهریور 90 1:12
سلام پیشرفت های هانیه جون مبارک آفرین خاله جون انشالله حال عمه جونم زود زود خوب بشه آمین