هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

دندون هانیه اوف شده

1390/5/21 17:59
نویسنده : مامان الهه
473 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ، فرشته نازنینم سلام

دیشب باباجون داشت با هانیه گلم بازی میکرد. من هم در حال شستن ظرفهای شام. دیدم بابایی ساکت اومده کنارم ایستاده . کارم که تموم شد اومد جلو و صورتتو شست. تعجب کردم. آخه خیلی مشکوک بود. یه دفعه چشمم افتاد به خون دور لبت. یه لحظه هیچی نفهمیدم و سر گیجه شدم و فقط سر بابایی داد میزدم چی شده؟ چه بلایی سرش آوردی؟و یکریز اشک میریختم.

 

باباجون میدونه چقدر دوستت دارم و حتی تحمل یه خراش کوچیکو ندارم .خلاصه بابایی با زحمت فراوون آرومم کرد و واسم توضیح داد که موقع بازی با صورت خوردی زمین( در حال چهار دست و پا).بغلت کردم و با دقت داخل دهانتو نیگا کردم. اولش فکر کردیم لبت خونی شده ولی خوب که دقت کردم دیدم خونریزی از لثه بالاست. دقیقا همونجایی که چند روزه دندون قشنگت جوونه زده. مامان جون نمیدونستم چکار کنم؟ فقط دعا میکردم دندونت نشکسته باشه.

 

 

امروز صبح که بیدار شدی دیدم همون قسمت لثه زخم شده و ورم کرده. قراره باباجون واست نوبت دندون پزشکی بگیره.انشاالله طوریش نشده.

عزیزم بعد می یام و واست مینویسم دکتر چی گفت.

فعلا بایییییییییی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان محیا
10 مرداد 90 10:29
ایشاله چیزی نیست. وبلاگ خوبی داری عزیزم
مامان النا
10 مرداد 90 14:52
سلام عزیزم الهی فدات شم خوشکلم انشاالله بلاازتوگلم دور باشه
مرضیه
10 مرداد 90 21:52
سلام عزيزم وب قشنگي داري اگه با تبادل لينك موافقي بهم سر بزن
maman nuzha
11 مرداد 90 9:47
ishala ke chizi nist.narahat nakon khodeto azizam
مرضیه
11 مرداد 90 18:16
سيدمهدي
11 مرداد 90 18:19
گل█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥گل با عرض تبريك ماه مبارك رمضان .آپممم تشريف بياري خوشحال ميشم گل█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥گل
سيدمهدي
12 مرداد 90 18:26
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات آپممممممم
مامان زینب
14 مرداد 90 12:55
واااایی خدااا چقد ادم شوکه میشه یهوییی شماهم مشهدین؟
مامان زینب
14 مرداد 90 12:56
با نینی ها تبادل لینک میکنیم فقط تاریخ تولد دخملتون رو برام بفرستین البته اگه دوس داشتین
مامان النا
14 مرداد 90 15:01
سلام عزیزم هانیه جووووووون خوبه؟
مامان النا
14 مرداد 90 15:04
سلام عزیزم هانیه جووووونم خوبه؟
مامان سید ابوالفضل
15 مرداد 90 15:48
سلااااام عزیزم هانیه جون خوب شد
مامان آريا
17 مرداد 90 11:33
عزيزم خيلي ناراحت شدم زود خبرشو برامون بنويس اميدوارم كه چيزي نشده باشه
مامان النا
17 مرداد 90 12:11
سلام هانیه جون،کجایی خاله؟هروقت میایم سراغ لپ تاپ النا میگه مامان هانیه ،منتظریم
مامان آريا
18 مرداد 90 13:59
هانيه خوشگل خاله خوبي؟ بوس براي عزيز خاله
مرضیه
19 مرداد 90 1:09
آپم خانومي
میثم
20 مرداد 90 11:25
سلام، نگو خوشبحال بگو خداتو شکر قربونت برم اگر خوبم من که مادرزادی اینطوری نبودم سعی کردم زندگی و خدا رو بشناسم و میخوام بیشتر از این بشناسم چشم حتما واست دعا میکنم، مرسی از لطفت خوشحالم از این بابت هانیه ام چش شده؟؟ نگرانشم ایشالله چیزیش نشده باشه مراقبش باشید باشه؟