هانیه ساداتهانیه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

هانیه دختر ناز مامان

نظرات (6)

یاسمین(مامان حاج علی)
20 تیر 90 12:48
مامان هانیه جون سلام.ماشاالله چه دختر ناز و با نمکی داری.خدا برات نگهش داره.من دعا میکنم که خدا هانیه جون و همه بچه ها رو شفا بده.هانیه شما تقریبا همسن علی منه.خوشحال میشم به ما سر بزنی تا بیشتر با هم آشنا بشیم.در ضمن سلام ما رو به امام رضا برسون و بگو ما رو هم بطلبه تا علی رو بیاریم پابوسش.


سلام. ممنون عزیزم.
مامان کوچولو
20 تیر 90 12:53
سلام دختر عمووووووووووووووو خوبی ؟منم حنانه سادات هاشمی هستم از این نظر میگم دختر عمو .... بوووووووووووووووووس


سلام.منم بوووووووووووس.
مامان آتین
21 تیر 90 13:14
سلام عزیزم هانیه جون بهتره؟؟
من همیشه برای سلامتیش دعا می کنم ... انشالله هرچه زودتر سلامتیشو به دست میاره
خیلی بانمک شده با اون دستمال سر خوشگلش
از طرف من ببوسش عزیزم


مامان آريا
21 تیر 90 13:27
سلام چقدر عكساي نازي قربون دختر خوشگلم برم كع خيلي جيگره
مامان آرمان
22 تیر 90 11:17
سلام.دخترتون مثل یه خانم تو عکسها افتاده.از حالا معلومه چه خانم ناری و با وقاری است. راستی تنظیمات متنهاتون بسیار زیباست . ایشاء ا... همیشه موفق باشید.
مامان فرشته
22 تیر 90 19:46
وای وای ببین چه عکس های خوشملی سلام مریم نازنینم خوبی ؟ چکار کردی مثل ماه شده با این دستمال سرش بوسسسسسسسسسس